در افتتاحیه نمایشگاه تجسمی "بربال های کودکی" مطرح شد؛ اکبرنیکان پور: برای هنرپایانی وجود ندارد

نمایشگاه تصویرسازی"بر بال های کودکی"عصر جمعه 2 مهربا حضوراکبرنیکان پور استاد حسین محجوبی(نقاش)،کوروش پارسانژاد(طراح گرافیست)،شهرام بابایی (مدیرهنرهای تجسمی سازمان فرهنگی هنری ) و دکتر محسن سلیمانی مدیرفرهنگی هنری منطقه 3در فرهنگ سرای ارسباران گشایش یافت.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، محسن سلیمانی ضمن قدردانی از حضور هنرمندان و مسئولین هنری در این مراسم گفت : از کودکی با آثار نیکان پور آشنا هستیم آثاری که هرکدام روایت گر امید وعشق هستند و در آنها زندگی جریان دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین آثار بسیاری از این هنرمند در سطح شهر دیده می شود.

در ادامه استادمحجوبی نقاش پیشکسوت گفت: هنر در حال تکامل و پیشرفت است و این نوآوری و تکامل در آثار نیکان پور دیده می شود.

پارسانژاد آثار نیکان پور را ترکیبی از هنر مدرن و ایرانی دانست ؛ هنری که از شعور بالایی برخوردار است و علاوه بر نشانه هایی از گذشته، نشانه های هنر مدرن نیز در آنها پدیدار است .

همچنین نیکان پور ضمن تاکید بر اینکه برای هنر پایانی وجود ندارد یادآورشد : افتخار می کنم در سرزمینی که آقای محجوبی زندگی می کنند هستم وی از محسن سلیمانی به خاطر حمایت از هنرمندان تشکر کرد و درادامه افزود : من معلمی هستم که از شاگردانم کار یاد می گیرم – تکنیک های مختلف را بررسی می کنم – جوانان را به مطالعه ، پژوهش وکسب تجربه از پیشکسوتان سوق می دهم .

شهرام بابایی مدیر هنرهای تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آثاری نیکان پور را دوست داشتنی و قابل تامل دانست .

در خاتمه لوح یادبود و جایزه ای از سوی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از سوی شهرام بابایی به نیکان پور اهدا شد.

logo-samandehi